basikal & gear

Pilihan Editor: 2013 Dream Bikes

All New Honda CBR155R 2018 | 2018 Honda CBR155R new model | 2018 CBR155R competition with R15 V3.0 (April 2019).

 
Anonim

Basikal buatan tangan ini akan membawa anda ke mana sahaja anda mahu

Rides Everyday

Kami dapati tiga basikal buatan tangan yang lazat yang dapat menyegarkan, memberi inspirasi, dan mengubah kehidupan seharian anda-dan membawa pulang barangan runcit.

Sweetpea A-Line Tidak ada basikal yang mungkin seperti Sweetpea A-Line

Boulder Bicycle Rando Semua Basikal Boulder Rando does lakukan semuanya

Shinola Runwell Dengan Shinola Runwell yang cepat tetapi kukuh, pengangkutan barang akan dibawa ke tahap yang baru


Fotografi oleh Trevor Dixon

Sweetpea A-Line

Saya tinggal dalam pembangunan pinggiran bandar yang diukir ke ladang jagung, bekerja selama 40 minit perjalanan, dan kemungkinan membeli-belah saya yang paling mudah dilayari adalah perjalanan pulang 6 batu yang tidak pernah mudah (terima kasih kepada pendakian yang mendaki panjang). Sepeda gaya Eropah yang kaku tidak sesuai dengan penunggang yang saya lakukan, dan basikal yang dibina untuk jarak dan medan (dan kelajuan) tidak sepadan dengan idea saya tentang apa yang menunggang sepatutnya dalam impian saya untuk berulang-alik, pasar, dan menunggang makan malam dengan basikal.
Kemudian saya melihat Sweetpea A-Line, keluli melangkah dengan roda roda ringan, tayar licin, dan rantaian triple yang mesra bukit. Direka oleh Natalie Ramsland di Portland, Oregon, ia kelihatan mempunyai jantung basikal jalan raya dan jiwa basikal bandar. Basikal buatan Ramsland mempunyai senarai tunggu selama bertahun-tahun, tetapi ini adalah sebahagian dari garisan Lustinya, dibina dalam saiz standard dan adat dan boleh didapati dalam beberapa bulan. Mine muncul dengan semua fleksibel dengan spin aluminium yang dibalut - seketika dan bar belakang yang sempit, peralihan - yang dilitupi di atas lengkung, dan pegangan gabus seksi dengan palam bilah kayu. -Leah Flickinger
Baca ulasan penuh Sweetpea A-Line Leah .

Sweetpea A-Line: Lencana Kepala

Ramsland, yang mengkhusus dalam membina basikal khas untuk pengendara wanita, percaya wanita mempunyai hubungan yang mendalam dengan basikal mereka, cintakan lencana tiub kepala A-Line menyatakan.

Sweetpea A-Line: Brooks B67 Saddle

Pelana Brooks B67 yang berbentuk madu yang direkabentuk direka bentuk untuk membuat persembahan yang luar biasa dan menarik untuk meletakkan tulang duduk anda dalam kedudukan menunggang yang tegak, dan dua mata air bergulung besar membantu menambah keselesaan sepanjang hari.

Sweetpea A-Line: Velo Orange Fenders

Tabung keluli yang langsing membantu A-Line berasa tangkas dan memaafkan, sambil menetapkan nada yang elegan untuk basikal, yang digema oleh spatbor aluminium Velo Orange yang dipalu. Brek Shimano Tiagra dipasangkan dengan genggaman Ergon BioKork pada lengan Nitto, membundarkan pakej gaya dan bahan.

Boulder Bicycle Rando

Rando Basikal Boulder direka untuk cemerlang di randonnees-tanpa henti, jarak jauh, peristiwa yang disokong sendiri yang tidak begitu perlumbaan tetapi memerlukan penunggang untuk memukul tempat pemeriksaan oleh waktu yang ditetapkan. Kebanyakan motosikal randonnee, termasuk yang satu ini, tahan lama dan direka bentuk untuk membawa beban depan yang tinggi (seperti beg Gilles Berthoud), dilengkapi dengan lampu dan spatbor, stabil tanpa merasa lamban, dan pada kelajuan yang lebih perlahan berasa semula jadi bukan soporific (seperti basikal cenderung apabila anda mie mereka bersama). Walaupun kelihatannya, basikal ini tidak dibuat untuk tur, kata Mike Kone, pemilik dan pereka Basikal Boulder. Bingkai pada umumnya tidak cukup kuat untuk dimuatkan di belakang, katanya. "Kami tidak mempunyai kelopak mata di belakang kerana kami tidak mahu menjemput beban basikal itu tidak bertujuan untuk mengendalikannya." Mengelakkan kekukuhan dan kekuatan yang diperlukan untuk mengendalikan rak belakang menjadikan Boulder lebih bersemangat, ringan, dan lebih manis- menunggang daripada motosikal menaiki kereta. Dan, pada pandangan saya, kelihatan lebih baik. -Matt Phillips
Baca ulasan penuh Matt Boulder Bicycle Rando .

Basikal Boulder Rando: Schmidt Dynamo Hub

Di dalam hab cermin hab depan adalah dinamo Schmidt, yang menghasilkan kuasa kerana berputar untuk menerangi lampu dan lampu belakang automatik. Sistem ini lancar dan cekap, tanpa peningkatan rintangan yang dapat dilihat oleh penunggang.

Boulder Bicycle Rando: Pembinaan Lugged

Pemandangan klasik basikal itu dipertingkatkan oleh bingkai yang lasak, grafik bergaris dan logo, dan pendakap bawah dan tudung bawah tirus.

Basikal Boulder Rando: Nitto Handlebar dan Gilles Berthoud Saddle

Bekerja dari kedai kecilnya di pinggir Boulder, Colorado, pemilik Kone membina motosikalnya dengan perhatian terhadap perincian dan kesesuaiannya, seperti Nitto handlebar, yang menyapu perlahan ke arah penunggang untuk keselesaan pada hari-hari yang panjang, dan seatpost Nitto dan kulit buatan tangan Gilles Berthoud pelana (teman kepada beg bar syarikat).

Shinola Runwell

The Runwell adalah salah satu tunggangan mimpi saya kerana, sememangnya, ia adalah impian untuk menunggang. Ia bukan versi tulen dari basikal penghantaran porteur-reka bentuknya nikmat fleksibiliti ke atas prestasi mutlak di bawah beban. Perjalanan ini mencapai pertambahan terbaik dari ketangkasan dan kesungguhan dengan lima hingga 10 paun di rak tetapi masih terasa baik dengan sehingga 20 pound atau-seperti yang tidak boleh dilakukan dengan apa-apa. Dengan barang-barang yang saya tidak mahu dalam beg di atas punggung saya, dan itu akan menimbulkan keseronokan dari perjalanan apabila ia berada di rak belakang kereta atau di dalam pannier, saya merayap giliran, meletup dari stop stop, berdiri di otot saya naik bukit curam, anjing yang dilepaskan dan anak-anak BMX yang sombong, dan melompat-lompat. Adalah baik untuk melakukan bahagian saya dalam memerangi pencemaran dan kesesakan-tetapi lebih baik untuk menonjol, kebanyakannya kepada diri sendiri, dengan menunggang tanpa tangan di belakang menara buku hardcover. -Bill Strickland
Bacalah ulasan Shinola Runwell penuh Rang Undang-Undang .

Shinola Runwell: Bell Crane

The Runwell menggabungkan keindahan dan kecantikan yang indah dan menarik termasuk kecekapan lengan kren Jepun yang cerah dan kuat, yang, seperti pelana, adalah Shinola sendiri, bersama dengan barangan kulit lain seperti beg, dompet, dan jurnal yang dibuat di kilang Detroit.

Shinola Runwell: Drop Rear

Potongan S di setiap putus belakang belakang mencerminkan tahap kraf yang dimasukkan ke dalam bingkai, yang diberi aksesori dengan spatbor perlindungan penuh dan chainguard untuk menggalakkan penunggang setiap hari dalam pelbagai keadaan dan tugas. Teknologi moden seperti brek cakera dan hab kelajuan tujuh, gear dalaman menjadikannya lancar dan pantas.

Shinola Runwell: Lencana Kepala

Lencana kepala (dan plat bersiri nombor di rantai kiri) dipahat dan dicap karya seni kecil. Garpu itu hanya cantik, tapi semuanya mengenai perniagaan, juga-ia mempunyai gusset untuk kekuatan tambahan untuk menahan daya brek cakera depan.