berlumba

Ellen Noble pada Menang dan Kehilangan Lama

楚乔传 Princess Agents 01 Eng sub【未删减版】 赵丽颖 林更新 窦骁 李沁 主演 (Januari 2019).

 
Anonim

Untuk mengatakan cyclocrosser Ellen Noble mempunyai musim pelarian tahun ini adalah satu pernyataan yang kurang baik. Dalam tempoh tiga bulan yang lalu, dia telah meraih tiga kemenangan UCI dan senarai podium. Tetapi itu bukan apa yang orang bercakap tentang sekarang. Sebaliknya, apa yang orang sepatutnya tidak dapat dilupakan ialah dia hampir menang di Supercross tiga hujung minggu lalu, ketika perayaan awal kemenangannya benar-benar menelannya menang ketika ia ditendang di baris oleh Arley Kemmerer.

Walau bagaimanapun, kerugian itu seolah-olah mendorong dia, dan pada dua hujung minggu yang diikuti, dia memenangi tiga daripada empat perlumbaan UCI yang dia memikul garisan dan mengambil kedua di tempat lain. Ia hanya musim perlumbaan kedua dalam bidang pro, dan dia mempunyai peralihan sukar - bukan kerana dia mengalami masalah pada basikal, tetapi kerana dia kehilangan bapanya kepada kanser dua tahun lalu, sebelum dia dapat melihat dia memenangi gelaran Kejohanan Kebangsaan pada tahun 2013.

Flash ke depan untuk tahun ini dan tiga kemenangan dalam satu musim: tidak teruk untuk seseorang yang baru sahaja merayakan ulang tahun ke-19nya, berada dalam semester pertama kolejnya yang tidak diberitahu - dan benar-benar percaya bahawa pada masa ini, dia 'tidak boleh lebih bahagia.'

Kami terjebak dengan fosom cyclocross selepas dia menang di NBX di Warwick, Rhode Island, hujung minggu ini. Sukar untuk mencari masa untuk berbual dengannya, kerana dia bukan sahaja podium perlumbaan untuk mendapatkan, tetapi juga podium keseluruhan Siri Siri untuk wanita U23 dan kemudian penghormatan wanita keseluruhannya. Syukurlah, ceramah Noble hampir secepat dia berlumba.

Berbasikal: Tiga UCI menang dalam dua hujung minggu, tidak terlalu buruk.
Noble: Ia masih agak baik!

Masuk ke musim ini, adakah anda mengharapkan jenis keputusan ini?
Tidak. Saya harus mengatakan, saya sedang berusaha ke arah mereka, tetapi tidak mengharapkan mereka. Ia agak baik apabila saya mendapat tempat kedua pada Hari 1 Nittany, yang merupakan perlumbaan pertama musim ini. Saya masih ingat duduk pada waktu pagi dan jurulatih Al saya memandang saya dan berkata, 'Anda boleh menang jika anda bermain kad anda dengan betul.' Saya akhirnya datang dalam kedua, berlari melawan Laura Van Gilder. Dari saat itu, selepas dua tempat kedua berturut-turut di awal musim, saya seperti, 'Mungkin.' Dan kemudian kedua lagi di CSI. Saya mempunyai banyak tempat kedua tahun ini. Itulah trend dalam bagaimana saya telah berlumba sepanjang hayat saya-sama ada keempat kanan dari podium atau kedua. Tidak buruk, tetapi … Saya tahu jika saya bermain kad saya betul, ia boleh berlaku. Satu perkara yang kami telah diajarkan pada pasukan JAM Fund adalah bahawa ia jauh lebih sukar untuk menang berbanding mendapat detik. Anda perlu membuat semuanya berlaku dengan betul. Untuk saya, saya agak gulung-gali di tempat kedua di Nittany, tetapi untuk Laura untuk menang, dia terpaksa melakukan segala-galanya, sementara saya melakukan perkara yang paling tepat. Oleh itu, untuk mengambil ketiga-tiga kemenangan ini adalah sesuatu yang saya sedang berusaha untuk masa yang lama. Fakta bahawa ia sedang berlaku sekarang adalah ribut sempurna segala-galanya yang datang bersama dalam hidup saya.

Bercakap tentang tempat kedua, kita perlu bercakap tentang tempat kedua yang didengar 'di seluruh dunia (di Supercross, di mana Noble menyeberangi garisan meraikan kejayaannya hanya untuk dijaringkan oleh Arley Kemmerer, yang menang).
Saya fikir jika saya baru menang, orang akan menjadi seperti, 'Oh, tahniah, kerja bagus.' Tiada siapa yang akan membuat banyak masalah. Ia akhirnya menjadi perkara yang besar ini, dan saya fikir ia menjadi lebih besar kerana ia memberi alasan yang hebat kepada orang ramai untuk bercakap. Orang yang suka lakukan. Orang melihat sesuatu di internet, mereka mahu menerkamnya.

Tetapi seolah-olah ada sebenarnya tindak balas terhadap serangan balik terhadap anda!
Saya fikir itu perkara-jika orang tidak belajar sekarang, jangan skru dengan NECX (New England Cyclocross). Anda hanya tidak mempunyai masa untuk itu, jangan lakukannya. Saya fikir ia menyakitkan hati dan saya menangis dan menangis dan saya sangat malu dan orang ramai mengatakan perkara-perkara mengenai saya. Dan itu memalukan dan membuat saya berasa buruk. Tetapi ia menunjukkan kepada saya orang yang mengagumkan di sekeliling saya dan membuat saya menghargai kemenangan yang saya ada. Ia mengajar saya-saya menggunakannya hari ini, perlumbaan tidak pernah berakhir. Saya fikir ia telah berakhir hari ini dari pusingan 2, tetapi kemudian saya fikir, 'Tidak, saya boleh mencuba.' Sama seperti Arley. Dan saya mengambil kemenangan hari ini.
Dan saya perlu mengatakan ini, saya tidak banyak membincangkannya, tetapi-apabila saya hampir menang di Supercross, jurulatih saya tidak berada di sana, pasukan saya tidak benar-benar di sana, kawan-kawan dan keluarga saya tidak berada di sana, ia adalah perlumbaan kecil. Apabila saya menang di Baystate pada minggu depan, ibu saya, kawan saya, teman lelaki saya, jurulatih saya, pasukan saya, NECX, semuanya ada di sana dan saya rasa saya dapat berkongsi momen yang begitu teruja selepas banyak kesukaran. Dan ia bermakna lebih banyak lagi. Saya rasa ada beberapa perkara yang perlu dijadikan, dan ini dimaksudkan supaya saya kehilangan Supercross.

Dan rasanya semua orang melihat anda beberapa minggu lalu lebih banyak lagi! Dan sememangnya, anda masih mendapat tempat kedua.
Saya tahu! Saya mendapat tempat kedua, yang sejuk. Saya rasa keputusan berbeza-beza di tempat kedua di Northampton begitu menarik di belakang Gabby Durrin, tetapi kemudian mendapat kedua di Supercross dan kalah dengan stroke pedal, ia seperti, 'Noooo.' Tetapi semuanya berjalan lancar. Apabila anda merasa seperti itu adalah akhir dunia, anda kembali dengan sesuatu yang lebih baik.

Tahun ini, anda berlumba untuk pasukan Dana JAM, pasukan pembangunan bermula sebahagiannya oleh 'juara kebangsaan semasa', Jeremy Powers. Bagaimana keadaannya?
Saya fikir orang sakit saya mengatakan betapa hebatnya mereka, tetapi saya tidak dapat menegaskannya cukup! Pasukan ini telah mengubah saya sebagai pelumba. Saya datang keliru dan bersendirian. Kini saya berpindah ke Massachusetts Barat; Saya melatih dengan pasukan saya, mereka hebat; Saya dapat melatih dengan jurulatih saya, Al Donahue. Saya menghormati dia lebih daripada apa-apa, pernah. Jika dia memberitahu saya untuk berlumba tanpa tayar, saya akan menjadi seperti, 'Ya, OK. Anda betul, ya, saya akan berlumba tanpa tayar hari ini. ' Mereka telah mengubah saya menjadi seorang pelumba yang saya mahu menjadi, mengajar saya bagaimana untuk berlumba pintar. Saya sayang mereka.

OK, rancangan dan ramalan Nationals?
Saya rasa sangat baik. Saya berada di titik di musim di mana saya pergi dengan baik dan berlumba-lumba dengan baik, tetapi saya belum melakukan lompatan itu lagi, jadi saya masih mempunyai sedikit keuntungan. Dan saya tidak berasa letih, saya berasa teruja. Saya sangat teruja untuk pergi ke Nationals! Saya rasa sangat hebat. Saya fikir ia hanya perlumbaan pintar pintar, dan semua orang mahu.

Saya berada di Kem Cycle-Smart Cyclocross pada tahun pertama yang anda muncul sebagai remaja bersepeda gunung yang ditetapkan pada salib balap. Berpikir kembali kepada itu-anda berusia 14 tahun-adakah anda membayangkan bahawa ini akan menjadi hidup anda?
Saya mempunyai cerita lucu mengenai perkara itu. Ia agak emosional untuk saya. Saya sebenarnya melakukan perlumbaan cyclocross pertama musim sebelum itu di Cycle-Smart International. Saya mungkin ke-30. Saya telah bercakap tentang perlumbaan itu banyak kerana ketika itu saya jatuh cinta dengan cyclocross. Ia adalah perlumbaan yang menakjubkan dan saya menyukainya. Ibu bapa saya dan saya pergi satu hari dan kemudian pulang, dan kemudian saya suka, 'Hanya bercanda, saya mahu kembali.' Jadi kami memandu sepanjang perjalanan supaya saya boleh berlumba pada hari kedua juga. Dan semasa kami memandu pulang dari situ, ayah saya berkata, 'Ellen, saya boleh memberitahu anda sesuatu sekarang. Anda akan menjadi juara cyclocross kebangsaan suatu hari nanti. ' Dan saya seperti, 'Saya tidak tahu mengapa anda hanya memikirkannya, tetapi saya akan pergi dengannya.' Sekarang, saya telah memenangi Nationals, dan tahun-tahun ini telah melebihi apa yang saya fikir ia boleh. Ayah saya sentiasa penyokong terbesar untuk saya. Dia memberitahu saya saya boleh melakukan apa-apa pada basikal dan saya menyimpannya dengan saya. Saya selalu berfikir, ayah saya tidak akan terkejut jika dia berada di sini hari ini. Dia akan menjadi seperti, 'Kerja yang baik, bagus. Anda melakukan apa yang saya katakan yang boleh anda lakukan. '