latihan

Turun

Fresh Boy Ft. Blasta Rap Family - Turun Naik Oles Trus (Official Music Video) (November 2018).

 
Anonim

Terdapat dua rahsia untuk menunggang dengan kepercayaan yang tinggi terhadap kemerosotan yang cepat dan cepat. Pertama: perisai badan. Kedua: Rides seperti Crawford Carrick-Anderson, yang ditunjukkan di sini di padang menuruni bukit Piala Dunia di Fort William, Scotland. Berikut adalah empat nasihat terbaiknya:

1. Pilih garisan. Sekitar 50 kaki sebelum dia sampai di tempat ini, Carrick-Anderson sudah memandang ke hadapan untuk mencari garis ini: larian yang lebih rendah di tanah gelap, kerana ia lebih lancar. Laluan yang lebih tinggi membawa ke atas batu dan tebing kecil. Dia komited dengan barisan yang tidak meneka. Kemalangan terbesar berlaku apabila pengendara berfikir dua kali, kelajuan panik dan gosok.

2. Buat seperti kucing. Carrick-Anderson mengapungkan punggungnya di atas dan ke belakang pelana, dengan lutut dan sikunya bengkok untuk membuatnya longgar. Tinggal berehat. Mengunci anggota badan anda menyebabkan basikal anda berasa gelisah, mengurangkan kawalan.

3. Dapatkan cengkaman. Masukkan hanya satu jari pada setiap tuil. Campuran kawalan stereng dan brek terbaik datang apabila jari indeks anda melingkari tuas dan jari-jari lain memegang bar. Gunakan brek depan untuk 70 peratus kuasa brek anda; gunakan bahagian belakang pada bahagian yang lebih teknikal untuk mengelakkan roda hadapan.

4. Brek apabila jejaknya lancar. Jika anda membom kelajuan penuh melalui bahagian yang mudah, anda terpaksa meremukkan kasar. Bunyi keras, tetapi hardpack licin adalah di mana anda mempunyai lebih banyak daya tarikan dan kuasa brek.