berita

Cara Reka Bentuk Kustom Anda Sendiri

Cara Menempelkan Foto Permanen di Casing HP Menggunakan Strika (April 2019).

 
Anonim

Di dunia fesyen, Lela Rose dikenali untuk membuat pakaian yang disesuaikan untuk orang-orang seperti Michelle Obama dan Kate Middleton. Reka bentuk 40 yang berpangkalan di Manhattan juga berada di papan di organisasi Penyelarasan Alternatif Pengangkutan dan menunggang motosikalnya untuk bekerja sepanjang tahun-walaupun dalam salji. ("Tetapi tidak apabila hujan lebat!" Katanya.) Rose baru-baru ini bekerjasama dengan Velocio syarikat pakaian berbasikal pada kit wanita edisi terhad, Koleksi Zinnia. Berikut adalah nasihatnya untuk mereka bentuk kit tersuai anda sendiri.

Mari realistik. Ia adalah spandeks dan ada padding butt, jadi pilihlah warna yang memuji, seperti hitam. Ada sebabnya tidak banyak pakaian berbasikal putih! Tetapi buat sesuatu yang juga menjadikannya menarik.
Tulis semua idea anda dan kemudian turunkan. Terlalu banyak loceng dan wisel boleh membunuh reka bentuk.
Jangan biarkan pelangi mengambil alih. Pastikan anda mempunyai warna asas. Pada kit Velocio, ia adalah citrine, yang merupakan ikon dalam reka bentuk Lela Rose.
Lihatlah apa yang telah berlaku pada masa lalu dan bagaimana anda boleh menambahnya. Sekeping pada reka bentuk ini sangat pelangsingan. Kami melakukan ini dalam pakaian juga.
Kami membangunkan cetakan untuk kit ini dari cat air yang kami buat. Ia bercampur feminin dengan prestasi.