berita

Tidak Bahkan Dale Earnhardt Jr. Adakah Kekebalan terhadap Pemandu Marah

Bagaimana Berhenti Khawatir & Memulai Hidupmu (November 2018).

 
Anonim

Apa yang anda lakukan apabila anda boleh dikatakan sebagai pemandu kereta perlumbaan terkenal di dunia, hanya keluar untuk putaran pada basikal, dan seorang pemandu mengetepikan anda? Jika anda Dale Earnhardt Jr, anda melompat di Twitter dan membaginya dengan dunia.

Komen berkisar dari keprihatinan terhadap keselamatannya (dan pengendara basikal lain), untuk menceritakan tentang pemandu - adakah ia salah satu daripada pesaingnya di landasannya? -menginginkan bahawa legenda balap akan menjadi pendukung untuk penunggang basikal.

Jika ya, dia tidak akan menjadi satu-satunya. Seperti Earnhardt Jr. menyebutkan dalam Tweetnya, Fellow pemandu NASCAR Jimmie Johnson adalah orang yang membawanya keluar dari kereta dan di atas dua roda. Johnson bukan sekadar penunggang rekreasi, walaupun: Mac lalu, dia mengayuh 130 batu sebagai sebahagian daripada Ride di Atlanta, sebuah acara yang menimbulkan kesedaran untuk organisasi PeopleForBikes.

BERKAITAN: Panduan Definitif Anda Menunggang dalam Trafik Dengan Kereta Sekitar

Johnson dan Earnhardt Jr bukanlah hanya dua veteran NASCAR yang suka pedal: Pemenang Daytona 500 yang lalu, Matt Kenseth menunggang dengan Johnson pada masa-masa yang berpusatkan advokasi; Ashley Freiberg, wanita pertama yang memenangi perlumbaan keseluruhan di Daytona, juga mempunyai tabiat cyclocross yang serius dalam offseasonnya yang memandu; dan pemandu Siri Siri Sprint Josh Wise menggali pada triathlon Ironman.

Ini bukan kali pertama Earnhardt Jr telah berbual di Twitter sama ada: beberapa tahun yang lalu, dia menyiarkan #TBT dari bapa legenda yang menunggang basikal … ke belakang.

Tinggal di atas semua berita dan acara berbasikal dengan melanggan newsletter kami!