latihan

Pedagang Primer

Penertiban pedagang kopi di kawasan sentra primer jakarta barat (cni) (November 2018).

 
Anonim

Bagaimana untuk memulakan pedaling dari keadaan terhenti
Beritahu 'Em: Mulailah dengan salah satu pedalpointed pada bar tangan. Apa yang Harus Anda Ketahui: Ini meletakkan pedal pada kira-kira jam 2, yang membolehkan penunggang memberikan stroke pedal pepejal untuk menggerakkan basikal dan memastikan ia stabil sehingga kaki lain menemui pedal.
Bagaimana untuk menaiki lurus
Beritahu 'Em: Lihat lurus ke hadapan. Apa yang Harus Anda Ketahui: Apabila penunggang orang baru mengalihkan kepalanya, lengan dan bahunya mengikuti, menyebabkan basikal itu beralih. Pelajaran seterusnya: Kekalkan siku dan lutut longgar, dan bulu pedal lancar.
Bagaimana dengan sudut
Beritahu 'Em: Perlahan sebelum anda berpaling. Apa yang Harus Anda Ketahui: Melambatkan sebelum memasuki sudut meninggalkan ruang untuk kesilapan dalam menikam-apabila keyakinan tumbuh, anak anda akan belajar untuk meletakkan pedal dalam, dan melihat giliran, di pintu keluar.
Bagaimana untuk menunggang lalu lintas
Beritahu 'Em: Ride seperti kereta. Apa Yang Harus Anda Ketahui: Ini membuat anak anda tidak dapat menerkam dan mengalir di jalan raya, menjalankan tanda berhenti dan menunggang di jalan yang salah. Ia juga mengingatkan dia untuk memegang garis dalam kumpulan.
Bagaimana hendak berhenti
Beritahu 'Em: Squeeze kedua-dua tuil brek pada masa yang sama. Apa yang Harus Anda Ketahui: Ini menyediakan pengereman dan kawalan maksimum. Jamming pada brek depan sahaja boleh melancarkan Junior ke atas tongkat, sedangkan hanya dengan menggunakan brek belakang yang membatasi penunggang hanya dengan 20 hingga 40 peratus kuasa brek dan membuat basikal lebih cenderung meluncur.