pelancongan de france

Podium Girls: The Touch Magic

Little Mix - Shout Out to My Ex (Live at the BRITs) (November 2018).

 
Anonim

Tidak mudah menjadi seorang gadis podium. Kira-kira 500 kanak-kanak perempuan, kebanyakannya model, memohon setiap tahun. Daripada mereka 500, 50 dibawa masuk untuk temu bual. Dari 50, hanya empat yang dipilih untuk menyampaikan jersi kuning. Terdapat kategori lain dalam acara yang mana para tuan rumah dipilih untuk menyampaikan jersi - sebagai contoh, jubah polka-dot merah untuk pendaki terbaik, jersi hijau untuk pelari terbaik dan jersi putih untuk pemimpin termuda.

Tour sekali setahun, jadi ia tidak boleh menjadi tugas biasa kami. Ini adalah kali pertama saya sebagai gadis podium. Kebanyakan kita adalah pelajar atau dalam beberapa jenis program latihan, dan kami melakukan banyak promosi acara, yang merupakan perkara yang sama. Tetapi untuk melakukan Tour itu sendiri adalah pencapaian yang luar biasa.

Nasib baik, kami dapat memanfaatkan tempat yang kami lawati. Kami melihat banyak kawasan yang sama yang dilihat pelumba, dan berkongsi beberapa pengalaman yang sama.

Perkara paling sukar untuk menjadi seorang gadis podium adalah mengekalkan imej kita. Kita dijangka cantik dan tersenyum pada setiap masa. Itu tidak selalu mudah. Kadang-kadang kita berada di tempat-tempat liar di mana-mana di mana sukar untuk menjaga imej kita. Tahun ini haba tidak tertanggung - selalunya pada tahun 90an, dan satu hari ia adalah 104 darjah - yang tidak begitu baik untuk solek kami.

Tahun ini saya memberikan enam penyokong kuning - kepada George Hincapie, Tom Boonen, Serhiy Honchar, Cyril Dessel, Floyd Landis dan Oscar Pereiro. Satu-satunya yang saya tidak hadir ialah Thor Hushovd, pada mulanya.

Kami dilarang untuk mendekati para pelumba selain menciumnya di pipi. Pada tahun 2003, seorang pelayan wanita bernama Melanie Simonneau telah dipecat kerana melampaui peraturan peck-on-the-cheek apabila George Hincapie melepaskan bosnya nota untuk memberi kepadanya. Semuanya bekerja. Mereka akhirnya berkahwin.

Saya tidak boleh memberitahu anda yang memberikan ciuman terbaik di podium. Di sana, kami tidak memberikan ciuman sebenar. Dan saya tidak akan memberitahu anda yang saya fikir memandang paling halus dalam jersi kuning, sama ada. Itu sangat subjektif.